۲-۷- مدل ها و الگوهای کارآفرینی… ۲۱
۲-۷-۱- مدلهای محتوایی… ۲۱
۲-۷-۲- مدل های فرایندی… ۲۱
۲-۷-۲-۱- مدل های فرایند رویدادی… ۲۱
۲-۷-۲-۲- مدل های فرایند چند بعدی… ۲۶
۲-۸- انواع کارآفرینی… ۳۲
۲-۸-۱- در قالب افراد مستقل و غیروابسته به سازمان(کارآفرینان شخصی کارآفرینی مستقل) ۳۲
۲-۸-۲- در قالب کارکنان سازمان (کارآفرینان سازمانی – کارآفرینی درون سازمانی) ۳۲
۲-۸-۳- در قالب سازمان (سازمان کارآفرین – کارآفرینی سازمانی) ۳۲
۲-۹- عوامل و شاخصهای موثر بر موفقیت کارآفرینان ۳۳
۲-۹-۱- ویژگیهای شخصیتی… ۳۴
۲-۹-۲- عوامل جمعیتی… ۳۷
۲-۹-۳- عوامل محیطی… ۳۷
۲-۱۰- چشماندازهای جدید در عوامل موفقیت کارآفرینی… ۳۹
۲-۱۰-۱- مذهب…. ۳۹
۲-۱۰-۲- شانس و سرنوشت…. ۳۹
۲-۱۰-۳- ارزش تصویری، ارزش زندگی و فلسفه زندگی… ۳۹
۲-۱۱- تجارب کارآفرینی در کشورهای منتخب…. ۴۹
۲-۱۱-۱- آلمان ۵۱
۲-۱۱-۱-۱- موانع آموزش… ۵۱
۲-۱۱-۱-۲- هنجارهای اجتماعی و فرهنگی… ۵۲
۲-۱۱-۲ – هلند ۵۲
۲-۱۱-۲-۱- محدودیت های ساختار بازار. ۵۲
۲-۱۱-۲-۲- قوانین و خدمات کسب و کار دولتی… ۵۲
۲-۱۱-۳- اتریش… ۵۳
۲-۱۱-۳-۱- مشکلات کارآفرینی در اتریش… ۵۳
۲-۱۱-۴- سوئد ۵۳
۲-۱۱-۴-۱- موانع عمده گسترش کارآفرینی در سوئد ۵۳
۲-۱۱-۵- موانع و محدودیت های توسعه کارآفرینی در کانادا ۵۶
۲-۱۱-۵-۱- نگرش های کارآفرینانه. ۵۶
۲-۱۱-۵-۲- بازارهای سرمایه. ۵۶
۲-۱۱-۵-۳- ساز و کارهای حمایتی… ۵۶
۲-۱۱-۶- فنلاند ۵۷
۲-۱۱-۷- اسلوونی… ۵۷
۲-۱۱-۸- تحقیقی دیگر در اروپا ۵۸
۲-۱۱-۹- چین… ۵۸
۲-۱۱-۹-۱- موانع محیطی… ۵۸
۲-۱۱-۹-۲- مشکلات دسترسی به منابع ۵۸
۲-۱۱-۹-۳- موانع اجتماعی… ۵۹
۲-۱۱-۱۰- قزاقستان ۵۹
۲-۱۱-۱۱- مشکلات کارآفرینان در اندونزی… ۶۰
۲-۱۱-۱۲- محدودیت های توسعه صنایع کوچک در بنگلادش… ۶۰
۲-۱۱-۱۳- سنگاپور. ۶۱
۲-۱۲- مطالعات انجام شده در ایران ۶۱
۲-۱۳- جمعبندی… ۶۸
فصل سوم. ۶۹
۳-۱- مقدمه. ۷۰
۳-۲- روش تحقیق… ۷۰
۳-۳- جامعه آماری… ۷۲
۳-۴- نمونه آماری… ۷۲
۳-۵- روش گردآوری داده ها ۷۳
۳-۶- ساختار پرسشنامه تحقیق… ۷۴
۳-۷- روایی و پایایی ابزار گردآوری داده ها ۷۵
۳-۷-۱- روایی پرسشنامه. ۷۵
۳-۷-۲- پایایی پرسشنامه. ۷۵
۳-۸- روش تجزیه و تحلیل داده ها ۷۶
۳-۸-۱- تکنیکهای تصمیم گیری چندمعیاره (MCDM). 76
3-8-2-  ارزیابی و بررسی مدلهای MADM… ۷۷
۳-۹- معرفی تکنیک TOPSIS 78
3-10- معرفی تکنیک AHP 80
3-10-1- مراحل فرایند تحلیل سلسله مراتبی… ۸۲
۳-۱۰-۲ – ترسیم و تشریح درخت سلسله مراتبی… ۸۲
۳-۱۰-۳- تعیین معیارها، زیر معیارها و جایگزینها ۸۳
۳- ۱۰- ۳-۱- کشف، شناسایی و دسته بندی معیارها، زیر معیارها و جایگزینها ۸۳
۳ – ۱۰-۳-۲- استاندارد کردن معیارها، زیر معیارها و جایگزینها ۸۳
۳-۱۰-۳-۳ – محاسبه اعتبار معیارها، زیرمعیارها و جایگزینها ۸۵
۳-۱۰-۳-۴- جدول معیارها، زیرمعیارها و جایگزینهای نهایی و استاندارد شده. ۸۵
۳-۱۱- جمعبندی… ۸۵
فصل چهارم. ۸۶
۴-۱- مقدمه. ۸۷
۴-۲- متغیرهای توصیفی جمعیتشناختی پاسخدهندگان ۸۷
۴-۳- تجزیه و تحلیل داده ها ۹۰
۴-۳-۱- آزمون قابلیت اعتماد پرسشنامه و تحلیل آماری داده های تحقیق… ۹۰
۴-۳-۲- آزمون فرضیات پژوهش… ۹۲
۴-۳-۲-۱- فرضیه اول: عوامل فرهنگی- اجتماعی بر موفقیت کارآفرینان موثر میباشند. ۹۳
۴-۳-۲-۲- فرضیه دوم: عوامل اداری بر موفقیت کارآفرینان موثر میباشند. ۹۵
۴-۳-۲-۳- فرضیه سوم: عوامل قانونی و حقوقی بر موفقیت کارآفرینان موثر میباشند. ۹۶
۴-۳-۲-۴- فرضیه چهارم: عوامل اقتصادی بر موفقیت کارآفرینان موثر میباشند. ۹۷
۴-۳-۲-۵- فرضیه پنجم: عوامل تکنولوژیکی و فنی بر موفقیت کارآفرینان موثر میباشند. ۹۸
۴-۳-۲-۶- فرضیه ششم: عوامل شخصیتی بر موفقیت کارآفرینان موثر میباشند. ۹۹
۴-۳-۲-۷- فرضیه هفتم: میان تاثیر دسته عوامل فوق بر موفقیت کارآفرینان، اختلاف معناداری وجود ندارد. ۱۰۰
۴-۴- رتبه بندی و تعیین درجه اهمیت عوامل و مؤلفه های عوامل موثر بر موفقیت کارآفرینان با روش های MCDM… ۱۰۲
۴-۴-۱- اولویتبندی عوامل شش گانه مؤثر بر موفقیت کارآفرینان با بهره گرفتن از تکنیک AHP 102
4-4-2- اولویتبندی مؤلفه های مؤثر بر موفقیت کارآفرینان با بهره گرفتن از تکنیک TOPSIS 104
4-5- جمعبندی… ۱۰۷
فصل پنجم ۱۰۸
۵-۱- مقدمه. ۱۰۹
۵-۲- نتایج کلی پردازش داده های پرسشنامه. ۱۰۹
۵-۳- راهکارهای ارائه شده جهت ارتقاء کارآفرینی توسط کارآفرینان منتخب…. ۱۱۳
۵-۴- پیشنهادهایی برای تحقیقات آینده. ۱۱۳
۵-۵- جمع بندی نهایی… ۱۱۴
منابع: ۱۱۵
منابع و مآخذ فارسی: ۱۱۵
منابع و مآخذ انگلیسی: ۱۱۶

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت  fotka.ir  مراجعه نمایید.

فهرست اشکال
 
شکل ۲-۱: فرایند شکل گیری فرایند کارآفرینی از دیدگاه شاپیرو  ……………………………………………………………………………………  ۲۲
شکل ۲-۲: معادله کارآفرینی از دیدگاه فری ……………………………………………………………………………………………………………………………۲۵
شکل ۲-۳: فرایند کارآفرینی از دیدگاه فری  ………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۵
شکل ۲-۴: فرایند شکل گیری رویداد کارآفرینانه از دیدگاه بای گریو ……………………………………………………………………………………۲۶
شکل ۲-۵: نمودار کارآفرینی جفری ………………………………………………………………………………………………………………………………………  ۲۷
شکل ۲-۶: متغیرهای ایجاد شرکت نوپا از دیدگاه گارتنر ……………………………………………………………………………………………………….  ۲۸
شکل ۲-۷: مدل فرایندی استیونسون و دیگران  …………………………………………………………………………………………………………………….  ۲۹
شکل ۲-۸: تأثیر شخص و وضعیت در کارآفرینی   …………………………………………………………………………………………………………………  ۳۱
شکل ۲-۹: عناصر اصلی در ایجاد یک شرکت نوپا از نگاه نیاوالی[۱] و فوگل[۲]  …………………………………………………………………………  ۳۲
شکل ۲-۱۰: انواع کارآفرینی و کارآفرینان  ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۴
شکل ۲-۱۱: مدل موفقیت کارآفرینی  ……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۹
شکل ۲-۱۲: چهارچوب نظری تحقیق  ……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۷
شکل۲-۱۳: الگوی توسعه کارآفرینی ن   ……………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۹
شکل ۳-۱: انواع مدل های تصمیم گیری در روش MADM ……………………………………………………………………………………………….  ۸۰

 

فهرست جداول
 
جدول ۲-۱: تحقیقات انجام شده در خصوص ویژگی های کارآفرینان ……………………………………………………………………………… ۱۴
جدول ۲-۲: عناصر کارآفرینی از دیدگاه استیونسون  ………………………………………………………………………………………………………… ۳۰
جدول۲-۳: پیشینه تحقیق در زمینه رابطه بین ویژگی­های شخصی و عوامل موفقیت کارآفرینان  ………………………………………… ۳۷
جدول ۲-۴: پیشینه تحقیق در زمینه رابطه بین عوامل جمعیتی و فاکتورهای موفقیت کارآفرینان  ………………………………………………… ۳۸
جدول ۲-۵: پیشینه پژوهش در زمینه ارتباط عوامل محیطی و فاکتورهای موفقیت کارآفرینی  …………………………………………….  ۳۹
جدول ۲-۶: رتبه بندی محدودیت های توسعه SMEs در بنگلادش  ………………………………………………………………………………. ۶۳
جدول۳-۱: ماتریس تصمیم گیری ……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۱
جدول ۴-۱: میزان تحصیلات پاسخ ­دهندگان ……………………………………………………………………………………………………………………….۹۰
جدول ۴-۲: سابقه مدیریت مصاحبه شوندگان  ……………………………………………………………………………………………………………………۹۱
جدول ۴-۳: تعداد کارکنان شرکت­های مصاحبه شوندگان ………………………………………………………………………………………………… ۹۲
جدول ۴-۴: آزمون آلفای کرونباخ (قابلیت اعتماد پرسش­نامه)   ………………………………………………………………………………………. ۹۴
جدول۴-۵ : یافته­ های حاصل از بررسی فرضیه۱  ………………………………………………………………………………………………………………. ۹۷
جدول۴-۶: یافته­ های حاصل از بررسی زیر مولفه­های عوامل فرهنگی- اجتماعی …………………………………………………………… ۹۸
جدول ۴-۷: یافته­ های حاصل از بررسی زیر مولفه­های عوامل اداری …………………………………………………………………………………. ۹۹
جدول۴-۸: یافته­ های حاصل از بررسی فرضیه۳ ………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۰
جدول۴-۹: یافته­ های حاصل از بررسی زیر مولفه­های عوامل قانونی و حقوقی ………………………………………………………………. ۱۰۰
جدول۴-۱۰: یافته­ های حاصل از بررسی فرضیه۴ ……………………………………………………………………………………………………………۱۰۱
جدول۴-۱۱: یافته­ های حاصل از بررسی زیر مولفه­های عوامل اقتصادی ………………………………………………………………………… ۱۰۱
جدول۴-۱۲: یافته­ های حاصل از بررسی فرضیه۵  …………………………………………………………………………………………………………….۱۰۲
جدول۴-۱۳: یافته­ های حاصل از بررسی زیر مولفه­های عوامل فنی و تکنولوژیکی ………………………………………………………… ۱۰۲
جدول۴-۱۴: یافته­ های حاصل از بررسی فرضیه۶  …………………………………………………………………………………………………………….۱۰۳
جدول۴-۱۵: یافته­ های حاصل از بررسی زیر مولفه­های عوامل شخصیتی ………………………………………………………………………۱۰۳
جدول (۴-۱۶): یافته­ های حاصل از بررسی آزمون برابری و همگنی واریانس ………………………………………………………………… ۱۰۴
جدول۴-۱۷: یافته­ های حاصل از بررسی آزمون تحلیل واریانس  ……………………………………………………………………………………. ۱۰۵
جدول۴-۱۸: رتبه بندی دسته عوامل موثر بر موفقیت کارآفرینان با بهره گرفتن از AHP ………………………………………………… ۱۰۷
جدول۴-۱۹: رتبه بندی مولفه­های عوامل اقتصادی  ……………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۸
جدول۴-۲۰: رتبه بندی مولفه­های عوامل تکنولوژی و فنی ………………………………………………………………………………………………………  ۱۰۹
جدول۴-۲۱: رتبه بندی مولفه­های عوامل اداری ………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۹
جدول۴-۲۲: رتبه بندی مولفه­های عوامل فرهنگی- اجتماعی  ………………………………………………………………………………………………… ۱۰۹
جدول۴-۲۳: رتبه بندی مولفه­های عوامل شخصیتی  ………………………………………………………………………………………………………………  ۱۱۰
جدول۴-۲۴: رتبه بندی مولفه­های عوامل قانونی و حقوقی  ……………………………………………………………………………………………………  ۱۱۰
 

 

 

 

فصل اول

 

۱-۱- مقدمه

 

کارآفرینی به عنوان یک پدیده نوین در اقتصاد نقش مؤثری را در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشورها یافته است. به­ طوری­که می­توان گفت امروزه کارآفرینی در اقتصاد رقابتی و

پایان نامه حقوق در مورد رأی داور در قانون داوری تجاری بین المللی

پایان نامه حقوق درباره : اصول حاکم بر رأی در دادرسی اسلامی

پایان نامه در مورد اصل ابلاغ درست اسناد دعوا

۲ ,عوامل ,۱ ,۳ ,۱۱ ,های ,از بررسی ,های حاصل ,یافته­ های ,حاصل از ,بر موفقیت ,بندی مولفه­های عوامل ,مولفه­های عوامل قانونی ,مولفه­های عوامل اداری ,مولفه­های عوامل فرهنگی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

.... رسنو نمونه سوالات تستی اکسل همراه با جواب pdf کافه زندگی proxeedplus سایت ققنوس حفاظ ساز دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم فراماسونری در جهان دو سوم،خصوصی