۴

 

 

۱-۶-۱٫ هدف اصلی

 

۴

 

 

۱-۶-۲٫ اهداف فرعی

 

۴

 

 

۱- ۷٫  متغیر های تحقیق

 

۵

 

 

۱-۷-۱٫ تعاریف صوری متغییر ها

 

۵

 

 

۱-۷-۲٫ تعاریف عملیاتی متغیر ها

 

۶

 

 

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق

 

 

 

۲-۱٫ مقدمه

 

۱۰

 

 

 ۲-۲٫تاریخچه  بازاریابی کتاب

 

۱۰

 

 

۲-۳ . بخش سوم: مبانی نظری مرتبط با موضوع تحقیق

 

۱۱

 

 

۲-۳-۱٫ بازاریابی

 

۱۱

 

 

۲-۳-۵٫ آمیخته بازاریابی

 

۱۲

 

 

۲-۳-۸٫عوامل نوین در آمیخته بازاریابی

 

۱۲

 

 

۲-۳-۹٫ رفتار مصرف کننده

 

۱۳

 

 

۲-۳-۱۰٫ رفتار خرید مصرف کننده

 

۱۴

 

 

۲-۳-۱۱٫گرایش خریدار

 

۱۵

 

 

۲-۳-۱۲ارتباط بین رفتار خریدار و آمیخته بازاریابی

 

۱۷

 

 

۲-۳-۱۳انواع تصمیم گیری های خرید مصرف کننده

 

۱۹

 

 

۲-۳-۱۴٫عوامل تعیین کننده سطح درگیری مصرف کننده

 

۲۰

 

 

۲-۳-۱۵٫ تبلیغات در بازار
۲-۳-۱۱٫چاشنی‌های فروش

 

۲۱
۲۳

 

 

۲-۳-۲۴٫ قیمت کتاب

 

۲۵

 

 

۲-۳-۲۶٫ روش های بازاریابی کتاب
.۱-۲۱-۳-۲ برگزاری نمایشگاه:
.۲-۲۱-۳-۲ایجاد نوآوری در روش­های توزیع و فروش کتاب                                                                                      
۲-۳-۲۱-۲-۱٫ کتاب‌فروشی­ها
۲-۳-۲۱-۲-۲٫فروش اینترنتی                                                                                                                                       
۲-۳-۲۱-۴٫ تبلیغات یا آگهی‌های تجارتی                                                                                                                   
۲-۳-۲۱-۵٫ فهرست­های ناشران                                                                                                                                    
۲-۳-۲۱-۶٫ معرفی و نقد و بررسی کتاب                                                                                                                      
۲-۳-۲۱-۶-۱٫ نشریه‌ها
۲-۳-۲۱-۶-۲٫ برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی                                                                                                            
۲-۳-۲۱-۶-۳٫ وبلاگ                                                                                                                                                  
۲-۳-۲۱-۶-۴٫ مراکز فرهنگی و کتابخانه‌های عمومی                                                                                                
۲-۳-۲۱-۶-۵٫ وضعیت ظاهری کتاب                                                                                                                         
۲-۳-۲۱-۷٫ هدایای تبلیغاتی                                                                                                       
۲-۳-۲۱-۸٫برگزاری جشن رونمایی                                                                                                                              
۲-۳-۲۱-۹٫ پوستر                                                                                                                   
۲-۳-۲۱-۱۰٫ ارسال رایگان کتاب                                                                                                                                
۲-۳-۲۱-۱۱٫ سایت­های ناشران                                                                                                                                    
۲-۳-۲۱-۱۲٫ اهدای جوایز مختلف به کتاب­ها                                                                                                           
۲-۳-۲۱-۱۳٫ اقتباس­های ادبی
۲-۴٫ بررسی پژوهش‌های انجام شده مرتبط با موضوع مورد پژوهش

 

۳۲
۳۲
۳۲
۳۲
۳۲
۳۳
۳۳
۳۳
۳۳
۳۳
۳۴
۳۴
۳۴
۳۴
۳۴
۳۴
۳۵
۳۵
۳۵
۳۵

 

 

۲-۴-۱٫ تحقیقات خارجی

 

۳۶

 

 

۲-۴-۲٫ تحقیقات داخلی

 

۳۷

 

 

  فصل سوم: روش تحقیق

 

 

 

۳-۱٫ مقدمه

 

۴۴

 

 

۳-۲٫ روش تحقیق

 

۴۴

 

 

۳-۳٫ جامعه مورد مطالعه

 

۴۴

 

 

۳-۴٫ قلمرو تحقیق

 

۴۴

 

 

۳-۴-۱٫قلمرو موضوعی

 

۴۴

 

 

۳-۴-۲٫قلمرو مکانی

 

۴۵

 

 

۳-۴-۳٫قلمرو زمانی

 

۴۵

 

 

۳-۵٫نمونه و روش نمونه گیری

 

۴۵

 

 

۳-۶ ابزار گردآوری دادها

 

۴۵

 

 

۳-۷ روش جمع آوری اطلاعات و داده ها

 

۴۶

 

 

۳-۸٫ روش تجزیه تحلیل اطلاعات و داده ها

 

۴۶

 

 

.۳-۹٫ تکنیک های آزمون داده ها

 

۴۷

 

 

۳-۹-۲آزمون میانگین یک جامعه

 

۴۷

 

 

۳-۹-۲ .آلفای کرونباخ

 

۴۷

 

 

.۳-۹-۳ .آزمون فریدمن

 

۶۷

 

 

۳-۱۰٫ روایی و پایایی پرسشنامه

 

۴۷

 

 

  ۳-۱۰-۱٫ روایی پرسشنامه

 

۴۷

 

 

۳-۱۰-۲٫ پایایی پرسشنامه

 

۴۸

 

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها

 

 

 

۴-۱٫ مقدمه

 

۵۱

 

 

۴-۲٫  تحلیل آمار توصیفی

 

۵۱

 

 

۴-۳٫ تحلیل آمار استنباطی

 

۵۸

 

 

۴-۴٫ یافته های جانبی پژوهش

 

۶۴

 

 

فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات

 

 

 

۵-۱٫ مقدمه

 

۷۳

 

 

۵-۲٫ نتیجه گیری فرضیات

 

۷۳

 

 

۵-۲-۹٫ نتایج حاصل از آزمون فریدمن

 

۷۷

 

 

۵-۲-۱۰٫ نتیجه گیری کلی

 

۷۷

 

 

۵-۳٫ پیشنهادهای کاربردی مرتبط با فرضیات

 

۷۷

 

 

۵-۴٫ پیشنهاداتی برای پژوهشهای آینده

 

دانلود کامل پایان نامه در سایت pifo.ir موجود است.

 

۷۹

پایان نامه حقوق در مورد رأی داور در قانون داوری تجاری بین المللی

پایان نامه حقوق درباره : اصول حاکم بر رأی در دادرسی اسلامی

پایان نامه در مورد اصل ابلاغ درست اسناد دعوا

  ,۳ ,۲ ,۲۱ ,۴ ,۱٫ ,    ,  ۳ ,۳ ۲۱ ,  ۲ ,۲ ۳

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دایره مینا خانواده دکوراسیون اتاق وب اپلیکیشن پیش رونده medicine تهیه،تولید و توزیع لوازم پرداختکاری آموزش طراحی لوگو توفایل جزوات کارشناسی ارشد و دکتری آشپزی ایرانی